Krångligt


Idag mår jag faktskt inge vidare. Jag är ledsen och tycker att mycket känns piss.

Jag blir så trött på mig själv för att jag alltid ska strula till saker. Aldrig kan allt vara bara frid och fröjd.


Jag har alltid varit en godhjärtad, snäll och klok person. Men av någon anledning hamnar jag ibland i situationer där jag agerar på ett sätt som strider mot den person jag vill vara.

Som nu. Jag tror jag vet vad jag vill. Men det finns hinder som gör att jag inte kan få det jag vill precis nu, och inte borde agera på ett visst sätt. Men eftersom jag vet att hindren inte kan försvinna än på ett tag av olika anledningar, så agerar jag ändå på det sättet som jag inte borde. För att jag är rädd att tappa bort det jag vill ha, på vägen.

Krångligt och frustrerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0